Luahan hati hamba..

Hampir 3 minggu rasanya saya tak mengupdate blog saya ni.Tengok blog sendiri macam orang tiada perasaan.Bukannya takde cerita nak dicoretkan,tapi tak sempat.Baru aje saya nak tekan keyboard,anak-anak pula meragam.Sepanjang bulan puasa ni, hero-hero saya tu tak nak tidur siang hari la pulak.

Saya pula jenis orang yang tak pandai dalam bab karang-mengarang ni, memang segan nak mencoretkan sesuatu dalam blog ni.Tapi kini, saya dah faham.Ini blog peribadi saya.Tempat saya meluahkan perasaan, mencoretkan cerita dan berkongsi informasi dengan mereka yang sudi mengunjungi.Makanya, ayat-ayat yang digunakan tak perlu la skema sangat. Cukup-cukup la sesedap rasa dan selera diri sendiri,selagi tidak menguris hati para pengunjung dan pihak-pihak lain.

Namun begitu,awal-awal lagi saya tetap ingin memohon maaf sekiranya terdapat sebarang coretan di blog ini yang tak sesuai dengan jiwa anda key.

Terima kasih atas kunjungan anda.


No comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 ILHAM JARUM |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.