Percuma Untuk DiMuat Turun..

Salam Ramadhan & selamat sejahtera :)

Hari ini masuk hari ke-5 umat Islam berpuasa..Saya harap anda, pengunjung blog ini terutamanya yang beragama Islam lebih bersemangat  menjalani ibadat puasa pada tahun ini..Semoga mendapat barakah dibulan yang mulia ini..

Oh ya,ini merupakan post saya yang ke-3 sejak blog ini dilancarkan..Saya mohon maaf kerana belum sempat berkongsi post-post yang di harap dapat memberi informasi kepada anda semua..Nantikan post terbaru dari saya selepas ini ye :)

Di sini saya ada sesuatu yang ingin dikongsikan dengan anda.Sahabat saya Hidayat aka Madno baru sahaja melancarkan produk barunya iaitu Ministe Template untuk Wordpress dan untuk makluman anda ia diberikan secara percuma! Sila klik http://www.minisiteforwp.com/index.php?ref=freedownld

Anda juga boleh join program PPL bagi produk ini yang baru sahaja dilancarkan. Anda cuma perlu promosikan link affiliate tersebut dan setiap download yang terhasil anda akan mendapat RM0.50. Anggaplah ia sebagai duit Raya sempena Ramadhan yang bakal menjelma nanti ye..Selamat mempromosi :)

No comments:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 ILHAM JARUM |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.